Tuesday, 19 April 2011

ENOUGH PLAYING WITH MINI COOPER..

okay today is a bad day . for me i guess . you want to know why ? ada dua ekor monyet kejar aku sebab tngok aku mkn pisang dngan kawan aku . aku pon tak tahu la kenapa . yg seekor monyet ni carik pisau nak tikam aku la apa la . bajet bajet berani depan org ramai nak perhatian ke cik monyet ? okay and then this two monkeys tarik me to their white mini cooper . tapi aku rasa mini cooper korg boleh muat 3 org je kot . takperlu sumbat ramai ramai bwk macam haram jadah bukak tingkap luas luas . kenapa nak kne bukak tingkap luas luas cik monyet ? nak tnjuk kat org yg kau tu tahu bwk kreta ? tulahh.. orang nak bwk kreta dia pon nak bwk kreta . lpastu berlagak pro . corner pon skit lagi nak terlanggar kreta org amek side mcm bwk trelar . sedar la skit kreta kau tu mini cooper je la brader . kau pusing satu taman tu tanya semua org ada nmpk aku ke tak . alahai kau ni buat kecoh pulakk dah . pggil org sana sini sana sini , nmpk kawan aku dari jauh tekan hon byk kali lpastu lambai lambai tangan jerit jerit nama dia adooooooo sakit sakit .



this is my mini cooper . i mean my mom's mini cooper

mom sorry cause i act like a pro ... cuba mak tngok dkat dkat ada calar balar.. sorry mak .

please dont act like a profesionalisme . peeps will hate it .

1 comment:

  1. hahhahahha... lawak2... cite kt atas u... huhhu.. bap monyet tu akak suke... hihihi jahat la ipin nie... mengata owng sampai monyet2 pon ikut kena... hehehhehe

    ReplyDelete