Thursday, 12 May 2011

LASSS KOPEKK





Aku rasa blog ni dah boleh tukar layout warna merah jambu dengan rambu rambai yang bergerak-gerak .gif sekali datang dengan lagu Dadali,Zivilia atau Kangen band.tujuan asal blog ni dah tak menepati syarak yang masa mula-mula kami deal.Parodi dah takde ape pon dah takde.so berbalik pada cerita aku.

"Eleh minah rempit tu bukan awek kau pon yang kau menggelabah poyo ni kenapa doww?"

begitulah kata-kata seorang member yang sudah berbelas tahun aku kenal di dalam sebuah kedai tomyam bertempat di Sungai Ramal ketika aku sedang enak mengunyah daging yang agak keras hingga membuatkan gusi aku bengkak.

kata-kata/makian/sindiran/cercaan  itu agak pedih seakan sperma aku stuck disaat klimaks ketika menonton tayangan nakal siaran langsung dari livejasmine.

jadi yang timbul permasalahan bukan minah buncit atau awek rempit yang cuba nak ajar aku bawak rxz catalyzer siri ke-4  tapi masalah KAWAN.sekali lagi aku ulangi KAWAN.
"
Zaman yang penuh talam dua muka aku tak rasa aku masih boleh percaya kawan, meskipun pernah tidur sebantal "aku goncang kau punya kau goncang aku punya " aku rasa nama KAWAN dah tak relevan untuk hidup setia "dikala susah mencari-cari dikala senang bagi berbagi" aku rasa dari dulu lagi memang takde benda alah ni selain mindset korang sendiri yang terwujud dari filem,drama yang menunjukkan pengorbanan seorang kawan.

ok lupakan topik kawan,cerita pasal awek pulak.

kau bayangkan selama beberapa tahun kau tak berpegang tangan jalan kat supermarket pakai sepit mata sambil suap kayaball tapi hari ini tercatit dalam sejarah ada seorang yang kau berkenan yakni seorang rempit (penunggang motosikal :zaman sekarang orang muda yang menunggang motosikal pakai helmet ms88,sweater Givi automatically akan dicop rempit oleh golongan meleis yang berkereta dan pejalan kaki.) yang dah saling menatap matamu dah saling bertegur sapa benda ni ibarat kau jumpa formula umpan baru untuk mendapatkan ikan arowana di kolam memancing Ah Beng tetapi datang seorang pemuda dari sebelah membawa umpan yang sama tetapi saiznya lebih besar dan diri kau pasti rasa tergugat sebab kau dah lama tak dapat ikan arowana-ok aku takkan tinggalkan kolam itu tapi aku nak bergerak jauh 20 langkah dari mamat yang bawak umpan besar itu.dengan berharap ikan arowana bermain di kawasan aku memancing.(Bad anology but im still thinking about this).

"Padahal budak tu bukan nak sailang kau je perasan"

Kau pernah rasa bertahun takde awek?kau pernah jadi looser dengan muka tak kacak langsung bila ada awek?
aku tak fikirkan benda ni sangat cuma dalam eksperimental ini aku cuma nak tengok sejauh mana kekuatan,kesetian seorang kawan bro.benda ni tak sama langsung macam cerita kau tengok kat tv.semua orang gunakan kawan untuk kepentingan termasuklah aku sendiri.kawan dengan teman tak sama,selama ni apa yang aku kenal cuma teman.

No comments:

Post a Comment