Thursday 17 March 2011

RAGE AGAINST PEMILIK BATTERY

nota:entri sebelum tak payah dipertikaikan memang macam blog budak tadika dan gadis bimbo dia cuma merangkap part time menulis blog takde otak tajuk pon tak letak bodoh betul.inilah kalau orang nak lintas jalan kanan pandang kiri.bengap tak berkesudahan 





 ok-aku pon sama jugak hari ni tak banyak benda aku nak tulis tapi aku nak sampai kan nota kepada si pemilik battery yang badigol by the way what's is badigol??


bila ditanya kenapa kah pemilik battery itu membuatkan anda bontot sedih?

disini saya kemukakan beberapa rasa tak puas hati saya terhadap pemilik battery :

1.Aku ada seorang kawan banker yang suka payong mcd.bila battery aku habis justeru dia tak dapat call aku maka aku tak dapat makan mcd bila dia keluar makan mcd dengan kawan lain maka bontot aku akan lebih sedih ini semua gara-gara battery lah ni.


2.Bila aku ditempat kerja kemudian bapak aku call ada emergency maka battery aku habis maka aku tak dapat angkatlah panggilan itu .kau ingat aku tak sayang ke bapak aku??mengukur kasih sayang bukanlah setakat mengukur kasih sayang itu dengan sebatang pen berjenama "pierre sardin" tapi apa sumbangan kau terhadap orang tua itu,


3.Kalau kereta aku rosak macam mana aku nak call boy sweet garage dan mendapat separa harga??maka aku terpaksa merelakan kereta aku dibaiki oleh pormen yang mahal kosnya.


4.Bila battery habis seluruh kawan-kawan dan awek akan merasa marah terhadap aku.bila awek dah marah kat aku dia akan cari Boyfriend lain bila dia cari boyfriend lain aku akan merasa sedih bila aku merasa sedih aku akan makan banyak-banyak bila aku makan banyak-banyak aku akan gemuk bila aku gemuk takde awek nak kat aku.RAGGGGEEEEEE bila aku dah gemuk aku akan memanaskan bontot kat rumah dengan bermain komputer.


5.aku tidak akan dapat jawab panggilan bos aku yang akan naik kan gaji aku atau memberhentikan aku.aku suka dapat berita-berita begini.


6.Aku tidak dapat checkin foursquare dekat tempat yg high-end macam la bodega,prada offi"Sial" menipu store dan asus official store maka orang di facebook akan mentertawakan aku dengan kata-kata


"bapak lopek sial dia ni asyik checkin dekat kedai mamak je"


7.ente tak tahu waktu sholat ana shuka shembahyang.


8.Bila aku terlanggar palang atau terjatuh kerusi aku tak dapat nak cover malu dengan buat-buat main handfone..

jadi kepada pemilik battery kau fikirkanlah.kesusahan orang lainkau kan dah market macam kanye west duduk rumah 5 tingkat,ada garage kereta motor ada dua kereta ada dua kadang-kadang lebih.belikanlah aku battery yang elok untuk aku satu--.kau asyik fikir tension pasal awek engkau dan tanya pasal bbm orang.kepada penggiat bbm

 i always leka with my blackberry sampai i forgot tu sembahyang sholat jumaat so now i wanna taubat " god do you have a bb pin so we can talk "god said: yes i have :90t0h3ll "








No comments:

Post a Comment