Tuesday 15 March 2011

INI INI...

bila aku tengok facebook aku punya news feed,aku rasa macam nak tumbok je ginjal dan testis pemilik account yang bodoh berbaur bangang.kenapa di malaysia orang masih mengupul ramai tentera bangang macam ni.mungkin kerana engkau orang terlalu baik.dan percaya kepada suku kaum copy paste .








engkau orang tak rasa bangang ke bila bila hujan yang turun di waktu yang sama sedangkan jepun dan malaysia sangat jauh jaraknya???..
kalau kena pon mesti la lambat sikit angin tu nak sampai ..

come on meleis do some homework kene fikir sains sikit bai,jangan terpengaruh sangat dengan kata-kata blogger yang tak bertauliah.sikit sikit nak copy pasta.what the hell aku pelik macam mana engko orang boleh percaya.

inilah akibat bila benci mat rempit,fuck TuLISAN MaCam Ni..padahal aku tak rasa tak salah dewan bahasa pon endorsed apa yang nkorang menggelabah butthurt dengan tulisan tu apasal???

sekali lagi aku ingatkan sebelum buat sesuatu tolong fikir .memang la kena berhati-hati bagi yang islam kena bertaubat supaya soheh amalon dan taqwa.seperti Maher Zain.

gua tak pasti sama ada dia ni maher zain ,chris daughtry atau vin diesel.

berbalik kepada isu hujan nuklear,apa yang nkorang tengah fikir sekarang??nak minta maaf dan buat lagu dekat youtube??tulis status pasal nak mati dan menghidap barah otak 2 minggu lagi??berjiwang style lirik kumpulan axl??














No comments:

Post a Comment