Monday, 14 March 2011

This is my life..



orang kata aku mcm terperangkap dlm penjara . betul ke ? ye aku rasa aku macam terperangkap dlm penjara . mkn minum mandi aku semua kat dlm tu . tgkp gamba pon kat dlm tu . surrounding dia sume mcm dlm tu . OMG mak !! aku nak kluar ! aku tak tahan ! aku dah mcm orang KAMPONG dah mak !! tlg mak !! tapi bila ada orang cari gadoh dngan aku mesti aku printscreen dan post kat dlm fb LOL almaklum lah aku ni mcm dlm penjara mesti nak kne ada perhatian orang ramai . kalau tak aku tak famous . 

No comments:

Post a Comment