Saturday 12 March 2011

PEMBUKA KATA

Salam Sejahtera kepada semua,(dan bakal darth vader) berdirinya saya disini adalah kerana untuk merasmikan belog ini.disebabkan cuaca panas yang tak menentu saya mengambil inisiatif untuk membuat blog layout bewarna hitam.supaya akan menjamin masa depan yang gelap akan datang.

Tujuan belog ini direka khas dengan ciri terperinci dan setiap sudut dan setiap inci dikaji dan digubah untuk semua lapisan masyarakat.disini kami cuma menyampaikan berita tipu dan bodoh juga tak masuk akal oleh penulis yang tak pergi sekolah yang berhenti semasa di tingkatan 2.Seorang lagi pula agak cool penulisnya(yang sedang tulis ini) beliau ini sekolah sampai tingkatan 5 dan rajin bekerja.jika anda tidak mahu membaca penulis tingkatan 2 menulis cuma hantarkan saja makian anda di ruangan comment.

saya tahu apa yang anda nak cakap..

"blog ni macam bodoh jeeeeee,poyo jeeeeeee"
"tah ape-ape tak datang manfaat langsung"
"buang masa aku"
"bapak tak boleh bla sial"













ni jawapan saya:

Saya bayar pakej internet  p1wimax rm99 beli quota 4 kali bulan-bulan total :rm140 ..
kalau anda bayarkan saya berhenti buat kerja bodoh ini.

Saya ada keyboard logitech keluaran terkini wireless pula tu.

Buatlah satu account baru letak banyak-banyak lirik lagu jiwang semua ni free beb







p/s:kalau tak tahu buat boleh belajar di www.maribinablog.blogspot.com

No comments:

Post a Comment