Saturday 12 March 2011

mr.'im so perfect'

aku hensem aku cute dan aku sgt perfect . bila aku tngok org pakai bnde tu ni tu ni semua aku bahan sebab aku nmpk bnde tu mcm selekeh tapi dlm hati aku nak . bila aku dngar lagu dadali aku suka sgt menangis sbb aku ditinggal kan awek . sbb bagi aku bunga ni sekuntum . bila aku nak couple dngan seseorang mesti aku tanya pendapat kawan kawan aku dlu sbb aku takde keyakinan diri . aku sanggup bergaduh dngan mak aku drpd aku hilang awek aku . alahai kesiannya aku ni rasa nak menangis pon ada jugak . *People say you can't live without love . But I think oxygen is more important :|






tngok tu muka aku mcm jusin bieber yg tngah pakai snow cap kan ? aku ni jenis penting kan diri sndiri , aku tak pernah fkir kan pasal sape sape pon . time aku susah mesti aku carik kwn kwn aku time aku senang aku takkan call diorg sbb semuanya mcm sakai sbb aku perfect . aku selalu ckp org bodoh bodoh tapi diri sndiri aku ni yg bodoh . selalu salah eja bahasa melayu pulak tu . kalau english takpelah lagi  . trok nye lahai perangai aku . okay lahh aku rasa smpai sini je kot aku nak ckp pasal diri aku yg perfect ni nnti kalau ada lagi pasal diri aku ni aku update lagi okay . seterusnya sambungan dari budak genius bijak pandai si pooh :)

p/s : iloveyou pooh  

No comments:

Post a Comment